Datum je vhodné načasovat tak, aby nekolidovalo s jinou akcí v ČR, což lze jednoduše zjistit na stránkách v TERMÍNOVÉM KALENDÁŘI. Místo by zase mělo splňovat především podmínky pro bezpečnost psů a minimální rozměry hřišť.
Hrubé rozměry pro jednotlivé disciplíny jsou:
Dle Soutěžního řádu zažádat minimálně 8 týdnů před akcí o delegaci rozhodčího (rozhodčích) a o zařazení do termínového kalendáře prostřednictvím formuláře. Pokud jste předem na rozhodčím domluveni, je to vaše výhoda 😉
Seznam rozhodčích naleznete na boční liště této stránky.
Domluvit se předem s delegovaným rozhodčím na počtu pomocníků pro jednotlivé disciplíny a vyjasnit si s ním průběh soutěže. Rovněž je dobré se s rozhodčím domluvit na příjezdu s ohledem na začátek soutěže – závisí mimo jiné na tom, zda zvládnete připravit (nalajnovat) hřiště, nebo zda toto provedete až pod dohledem rozhodčího.
Nejpozději 4 týdny před soutěží zaslat propozice akce pověřenému členovi výboru nebo je zaslat na discdogklub@gmail.com (do předmětu uveďte jméno akce).
DiscDog klub disponuje menším mobiliářem, ve kterém je téměř vše, co ke stavbě hřiště potřebujete. Jeho kompletní seznam naleznete v infoboxu na této stránce. K dispozici je stan a ohradníky pro vytyčení plochy, bannery, tiskárna.
Pro zapůjčení věcí z mobiliáře je nutná individuální domluva s pověřeným členem výboru. Ostatní pomůcky, které klub nemá k dispozici, si zajišťuje pořadatel.
Kromě rozhodčího je pro správné posouzení soutěže potřeba těchto pomocníků (minimum):
Pro přípravu hřiště se osvědčila „stará“ lajnovačka na fotbal s použitím hladké mouky (jiná hrubost mouky není vhodná – lety vyzkoušená praxe).
8. Po soutěži zpracovat a odeslat výsledky ve formátu .xls (nebo Google Tabulky) pověřenému členovi výboru, které musí obsahovat následující:
Jako vzor si můžete stáhnout excelovou tabulku v sekci download nebo jako vzor můžou sloužit výsledky z proběhlých akcí, najdete je v sekci akce –výsledky.
DiscDog klub disponuje menším mobiliářem (viz seznam níže), ve kterém je téměř vše, co ke stavbě hřiště potřebujete. Zapůjčení mobiliáře je pro pořadatele z řad členů klubu zdarma. Mobiliář je uložen v Nymburce u Petra Kučery (viz níže).
Povinné vybavení na soutěžích zařazených v Brit Cupu:
Pořadatel pohárových soutěžích si musí zařídit zapůjčení altánu, mesh bannerů a bannerů k propagaci sponzorů DDKČR na soutěži. Je možné si zapůjčit veškeré další vybavení mobiliáře, pro členy klubu je zdarma, pro pořadatele-nečleny za poplatek 300 Kč.
Pořadatel pohárových soutěží si musí domluvit způsob předání a odevzdání mobiliáře klubu s osobou odpovědnou za mobiliář klubu.
(Liga + ostatní soutěže)
Pořadatel těchto závodů má povinnost vystavit bannery sponzorů a partnerů Ligy dogfrisbee DDK. Toto vybavení má zadarmo.
Je možné si zapůjčit veškeré další vybavení mobiliáře, pro členy klubu je zdarma, pro pořadatele-nečleny za poplatek 300 Kč.
Možnost předání jen stejná jako u pohárových soutěží. Pořadatel se musí na předání dohodnout s osobou odpovědnou za mobiliář klubu.
Pořadatel se na převzetí/předání mobiliáře musí (pro snadnější předání) domluvit nejpozději 30 dní před akcí (aby osoba odpovědná za mobiliář klubu mohla informovat následujícího pořadatele o místě výskytu mobiliáře, před jeho závody).
Na zapůjčení mobiliáře je nutné se předem domluvit s Petrem Kučerou (e-mail petr.k66@gmail.com, tel 724 111 923). Zájemci vyplňte, prosím, poptávkový formulář a následně si stáhněte předávací protokol. Ten vyplněný zašlete na výše uvedený e-mail.
Adresa spolku: U Pergamenky 1511/3, Holešovice 170 00 Praha 7
Korespondenční adresa: Vilová 799, Nové Strašecí 271 01
Tel.: +420 774 089 019 (Martin Lev)
E-mail: discdogklub@gmail.com
IČ: 27040925
DIČ: CZ27040925
číslo účtu: 2200958095/2010 (Fio Banka)
IBAN: CZ5020100000002200958095
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX